وبلاگ حامد بهتاش

ساخت وبلاگ

محوطه سازی ویلا

 

محوطه سازی ویلا نیاز به طرحی خاص دارد. ترسیم این طرح باید طبق اولویت باشد تا در طولانی مدت اهداف استفاده مورد نظرتان را تامین کند.

در نگاه اول محوطه سازی ویلا ممکن است ساده به نظر آید اما قبل از هر اقدامی باید جوانب کار سنجیده شود. محوطه سازی ویلا نیاز به طرح خاصی دارد و صرفا به معنای حفر بستر هایی در مناطقی که خالی از عناصر طراحی هستند نیست. برای رسیدن به طرحی ایده آل می توانید دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

محوطه سازی ویلا

 

شروع درست با داشتن خاک مناسب

 

برای شروع محوطه سازی ویلا باید به خاک زیر پای خود توجه لازم را داشته باشید. این خاک باید غنی و حاصلخیز باشد تا بتواند در طولانی مدت به رشد گل و گیاهان، درختان و چمن کاری شما کمک کند. برای این منظور گزینه های در دسترس را در نظر بگیرید. برای غنی کردن خاک محوطه برای کاشت می توانید به سراغ کود حیوانی کمپوست یا کمپوست قارچ بروید. نوع کود انتخابی را با توجه به شرایط خاک محوطه خود انتخاب کنید.

برای محوطه سازی ویلا یک طرح ایجاد کنید

در محوطه سازی ویلا باید به نقاطی با نور مناسب توجه ویژه داشته باشید. زهکشی این نقاط مناسب بوده و به راحتی قابل تراز کردن است. بهترین روش این است که منطقه مورد نظر و عناصری را که می خواهید به کار ببرید در قالب یک طرح ترسیم کنید. به این ترتیب اشکالات احتمالی قابل شناسایی خواهند بود و منجر به یک برنامه ریزی هدفمند می شوند.

محوطه سازی ویلا

 

کاشت های غیر ضروری را در ویلا حذف کنید

در محوطه سازی ویلا گیاهان موجود در محوطه را شناسایی کنید و موارد ناخواسته را حذف کنید. به عبارتی فقط آنهایی را نگه دارید که با طرح ترسیم شده شما مطابقت دارند. بعضی از درختان ممکن است نامرتب باشند و برگ، گل ومیوه های آنها بریزد و ورودی های محوطه را کثیف کرده یا باعث گرفتگی ناودان ها شود. شاخه های ضعیف یا خشک در طولانی مدت بشکند و بر روی مبلمان تان بریزد. در این بررسی ممکن است به گیاهان مهاجمی بر بخورید که چمن را اشغال کرده اند. برخی از آنها ممکن است برای یک فضا عالی باشند اما با طرح ترسیم شده شما تطبیق نداشته باشند. بنابراین باید حذف شوند.

طبق اولویت ها رفتار کنید

نکته ای که باید در محوطه سازی ویلا در نظر بگیرید اولویت ها هستند. شاید در حال حاضر شما قصد دارید فقط برای سرگرمی و تفریحات از این فضا استفاده کنید. این ایده و طرح ممکن است در حال حاضر برای این هدف شما عالی باشد. اما در طولانی مدت و سال های بعد آیا ممکن است استفاده های دیگری از آن کنید؟ مثلا در آینده ممکن است بخواهید محیطی باشد که برای سرگرمی بچه ها مناسب باشد. بنابراین طبق اولویت های خود آن را طراحی کنید. مطمئن شوید طرح شما در طولانی مدت تمامی اهداف مورد نظرتان را براورده می کنند.

محوطه سازی ویلا

 

 

مالچ و پوشش های زمین در محوطه سازی ویلا

با مالچ پاشی شروع کنید. این اولین خط دفاعی است که رطوبت را در خاک حفظ می کند. یک لایه از آن برای چندین سال کفایت می کند. مالچ پاشی مکرر در نهایت باعث از بین رفتن مواد مغذی ضروری خاک می شود. در نظر داشته باشید که رشد علف های هرز اجتناب ناپذیر است. بنابراین، یک پوشش زمینی برای از بین بردن علف های هرز پیدا کنید.

 

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید گلدان

طراحی آبنما

وبلاگ حامد بهتاش...
ما را در سایت وبلاگ حامد بهتاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamed hamedbehtash بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 15:39

 

خرید اینترنتی گل و گیاه

 

تا به حال زمان زیادی را در مسیرهای طولانی برای تهیه یک شی کوچک صرف نموده اید. ورود تکنولوژی به دنیای امروز سبب آسان شدن دستیابی انسان به امکانات و روزمرگی های آنها گردیده است. این امر زندگی را به طور کلی برای همه ی ما سهل و رویایی نموده است. تنها با کلیک بر چند دکمه در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته های خویش دست می یابیم. این آسایش و رفاه در زندگی را تنها با رشد تکنولوژی کسب نموده ایم.

خرید اینترنتی گل و گیاه

خرید گل و گیاه آپارتمانی

یکی از مواردی که تکنولوژی و فضای مجازی یاری دهنده زندگی انسان ها گردیده است خرید اینترنتی گل و گیاه می باشد. امروزه سایت های کاملا تخصصی در زمینه پرورش، نگهداری و فروش گل و گیاه یاری دهنده انسان ها گردیده اند. ورود به این فضای گستره مشابه ورود به یک گلخانه بی انتها می ماند که گستردگی حاکم بر آن سبب سردرگمی ما می شود. یکی از مزایای استفاده از خرید اینترنتی گل و گیاه نظام سازمان یافته حاکم بر این بازار به روز می باشد. دسته بندی حاکم بر فروشگاه های اینترنتی گل و گیاه انتخابی آسانتر را برای علاقه مندان گل ها فراهم نموده است.

خرید گل گیاه آپارتمانی در کرج

از دیگر مزایای خرید اینترنتی گل و گیاه می توان به حمل و نقل سریع آنها اشاره نمود. تصور نمایید امروز سالگرد تولد فرد عزیزی برای شما می باشد و قصد سورپرایز نمودن او را دارید در این هنگام با ورود پیک و رساندن دسته گلی زیبا شما لحظاتی فراموش نشدنی را برای او رقم خواهید زد. .

خرید گل و گیاه ارزان در کرج

تمام این مزایا سبب استقبال بی نظیر علاقمندان به گل و گیاه از فضای مجازی و سفارش آنلاین گل و گیاه در این محیط اقتصادی گردیده است. بی شک با گسترش روزافزون فضاهای شهری و تمرکز و یکپارچگی بازارهای تخصصی در مناطقی به خصوص علاقه به خرید مایحتاج روزانه از طریق اینترنت گسترش خواهد یافت.

 

 

 

 

 

وبلاگ حامد بهتاش...
ما را در سایت وبلاگ حامد بهتاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamed hamedbehtash بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 3 فروردين 1401 ساعت: 3:36

پرداخت خسارت بیمه در محل

سوال بسیاری از کاربران در مورد امکان پرداخت خسارت در محل است. آیا امکان پرداخت خسارت بیمه در محل وجود دارد؟

در این طرح بیمه ایران امکان دریافت خسارت در محل را برای بیمه گذار فراهم کرده است. شیوه استفاده از این طرح به شکلی است که بعد از تصادف و حضور پلیس و مشخص شدن نتایج تصادف، پلیس به مرکز بیمه ایرن اطلاع می‌دهد. کارشناس در محل حضور پیدا می‌کند. در صورت کامل بودن مدارک مبلغ خسارت در محل پرداخت می‌شود.

آیا پرداخت خسارت بیمه در محل فقط مختص به بیمه ایران است؟

این نوع از پرداخت در حال حاظر فقط توسط بیمه ایران ارائه می‌شود. همچنین برای اجرای این شیوه نیاز به بستر سازی‌هایی می‌باشد که این بستر سازی‌ها در حال گسترش می‌باشد.

در حال حاظر در شهر تهران در سه منطقه این خدمات ارائه می‌شود که در مرور زمان در حال افزایش تعداد مناطق می‌باشد. همچنین با توجه به بستر سازی در حال انجام بسیاری از شهر‌های دیگر نیز این خدمات را دریافت کرده‌اند.

استفاده از این خدمات در حال حاظر توسط پلیس درخواست می‌شود. با گسترش بستر خدمات امکان ثبت درخواست توسط بیمه گذاران در هر منطقه‌ای امکان پذیر خواهد بود.

 

کارشناسی خسارت بیمه در محل

برای پرداخت خسارت در محل در ابتدا باید کارشناسی خسارت صورت بگیرد. فرایند این کار به شکلی است که بعد از حضور پلیس و ارائه کروکی، همچنین درخواست کارشناسی در محل، کارشناس بیمه در محل حادثه حضور و تعیین خسارت را با توجه به نظر کارشناس پلیس اعلام می‌کند.

کارشناسی  و پرداخت خسارت به صورت فوری و در محل شیوه‌ای نوین برای ارائه خدمات بیمه‌ای است. این شیوه از بسیاری جهات مورد توجه بیمه گذاران قرار می‌گیرد.

  • بیمه گذار در این شیوه از رفت و امد اضافی و مراجعات متعدد به دفاتر پرداخت خسارت اجتناب می‌کند.
  • همچنین فرایند پرداخت خسارت با سرعت بالاتری انجام می‌شود.
  • از سوی دیگر پرداخت خسارات دقیقا در زمانی انجا م می‌شود که بیمه گذار نیاز به دریافت ان دارد

پرداخت خسارت و کارشناسی در محل می‌تواند شیوه‌ای کارامد برای بهبود ارائه خدمات بیمه‌ای باشد.

مواردی که شاید مورد علاقه شما باشد:

 بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

 

وبلاگ حامد بهتاش...
ما را در سایت وبلاگ حامد بهتاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamed hamedbehtash بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 12:37

طرح بیمه انرژی چیست؟

بر اساس این طرح شرکت بیمه ایران طی یک قرارداد تاسیسات نفت ، گاز و پتروشیمی را در مقابل حوادث بیمه کرده است. بیمه ایران با توجه به توانگری بالا و سابقه فعالیت این قرارداد را سالها در حال اجرا داشته است. در این قرارداد در صورتی که تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی دچار مشکل گردد، یا حادثه‌ای در آن روی دهد بیمه ایران این خسارت را جبران خواهد کرد.

اهمیت این قررداد از دو جهت مختلف قابل بحث است.

  1. صنعت پتروشیمی بزرگترین صنعت در ایران می‌باشد. همچنین بیشترین سرمایه گذاری‌ها در این بخش انجام گرفته است. در صورت بروز هرگونه خطر یا اتفاقی این صنعت دچار بحران و همچنین صنایع مرتبط با آن نیز مشکلاتی را خواهند داشت. از این نظر بیمه این صنایع بسیار اهمیت دارد.
  2. از سوی دیگر بیمه صنعت با این گستردگی نشان از توانایی بالای بیمه ایران دارد. توانایی در انجام تعهدات یکی از مهمترین موارد برای انتخاب بیمه گر است. از این رو بیمه ایران با انجام تعهدات خود توانایی بالای خود را در این بخش نشان داده است.

طرح بیمه پالایشگاه‌ها

 این طرح بصورت کنسرسیوم به راهبری بیمه ایران در حال اجرا و گسترش است. طی این طرح بیمه ایران پالایشگاه‌های ایران را تحت حمایت بیمه‌ای قرار داده است. این قرارداد امنیت پالایشگاه‌ها در مقابل خطرات احتمالی را افزایش داده است.

پالایشگاه‌ها بخش مهمی از سرمایه گذاری در کشور را به خود اختصاص می‌دهند. از همین رو توجه به انها اهمیت بالایی دارد.

طرح بیمه پالایشگاه‌ها همچنین به صورت مختلفی در حال گسترش می‌باشد. این گسترش بیمه ای ب توجه به توان بالای مدیریتی در بیمه ایران بدون نقص در حال انجام است.

بیمه ایران یکی از با سابقه ترین بیمه ها در ایران است. همچنین بیمه ایران از سطح توانگری مناسبی برخوردار است. این عوامل علاوه بر نمایش کارایی بالا بیمه نشان از توانایی بیمه یران از نظر پشتوانه برای صنایع کشور می‌باشد.

مواردی که شاید مورد علاقه شما باشد:

 بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

نمایندگی بیمه ایرن

وبلاگ حامد بهتاش...
ما را در سایت وبلاگ حامد بهتاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamed hamedbehtash بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 12:34